نمایشگاه صادراتی ایران فرصتی برای تکمیل زنجیره ارزش هر استان

استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه صادراتی ایران فرصتی برای تکمیل زنجیره ارزش هر استان است.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت صبح امروز در جمع خبرنگاران در راستای هدف از حضور استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی به همت وزارت صمت برگزار شده که فرصت خوبی برای ارائه ظرفیت‌های هر استان است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های موجوداست و می‌تواند جذب سرمایه گذار کند تا زنجیره‌های ارزش تکمیل شود، افزود: همچنین استان‌ها رقابت‌هایی هم با هم دارند که سبب پیشرفت توسعه استان‌ها و در نهایت کشور است.

قناعت حضور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف نمایشگاه را در این دوره پر رنگ‌تر دانست و گفت: این نمایشگاه از ۳۱ استان غرفه‌هایی بر پا شده که در راستای تکمیل زنجیره ارزش هر استان مفید است.

به گفته وی پیشران‌های اقتصادی خراسان جنوبی در ۶ بخش کشاوزی، معدن و صنعت، مرز، صنایع دستی و گردشگری تعریف و برای آن برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است لذا درصدد هستیم در بخش معدن قدم‌هایی برداریم چراکه برای جذب سرمایه گذاران تخفیفات دولتی هم در نظر گرفته شده است.

وی به وجود ذخایر طلا، مس، آهن، روی و سایر در خراسان جنوبی اشاره‌ای کرد و افزود: از سرمایه گذاران در بخش فراوری معدن حمایت می‌کنیم چراکه سال گذشته استخراج ذخایر معدنی زیادی در استان داشتیم.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش ۹ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها