برگزاری ۲ کارگاه هنری در خراسان جنوبی

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و موسسه ثمین فیلم خاوران، دو کارکاه هنری را با حضور هنرمندان کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مرضیه صابری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه دو روزه انتقال تجربه‌؛ از ایده تا اجرا در بیرجند برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این کارگاه با حضور منیر قیدی؛ کارگردان فیلم ویلایی‌ها و دسته دختران طی ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در بیرجند برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین کارگاه دو روزه انتقال تجربه کاریکاتور موضوعی(ایده تا اجرا) با حضور محمد کارگر؛ کارتونیست و انیمیشن ساز طی ۳ و ۴ خردادماه جاری در بیرجند برگزار می‌شود.
صابری ادامه داد: باتوجه به اینکه ظرفیت این کارگاه محدود است از متقاضیان تقاضا می‌شود برای ثبت نام با شماره‌های ۰۹۱۵۶۶۶۶۱۷۲ و یا ۳۲۲۱۱۴۹۳_ ۰۵۶ تماس حاصل نمایند.
سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http:iranjavankhj.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی دستگیر شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها