پخش برنامه‌های دهه کرامت از صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام شد

صدا و سیمای خراسان جنوبی به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت نسبت به پخش برنامه‌هایی به این مناسبت اقدام کرده است.

به گزارش “پیام خاوران” سیمای خاوران به مناسبت دهه کرامت  ضمن پخش  دو ویژه برنامه در روز میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در برنامه‌های ” شب‌های زعفرونی” ، “صبحانه” و “زندگی سلام” به صورت ویژه به موضوع دهه کرامت و حضور خدام در استان می‌پردازند.

 تامین و پخش سیمای خاوران نیز پخش ۱۰ فیلم سینمایی ۸ مستند و نماهنگ‌های  مختلف و متنوع با موضوع دهه کرامت را در دستور کار خود دارد.

برنامه  “نماشم ” رادیو خاوران هم  همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با رویکردی عیدانه و شاد بر روی آنتن می‌رود.

‌بخش‌های مختلف طنز و نمایشی، گفتگو با مردم در بخش‌های گزارشی و نیز گزارش‌هایی از مراسم‌های برگزار شده در استان از قسمت‌های دیگر  این برنامه است.

“افتو سرا” ، ” صبح شرقی” و سایر برنامه‌های رادیو خاوران هم در دهه کرامت در متن به موضوعات مربوط سیره و روش حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی زن مسلمان و سایر موضوعات مربوط به این دهه می‌پردازند.

صدای خاوران با توجه به رویکرد اطلاع رسانی مراسم‌ها و جشن‌های برگزار شده در این دهه در برنامه‌های مختلف به  ارتباط با مسئولین مربوطه این مراسم‌ها در استان می‌پردازند.

مستندهای “پابوس”،”چاووشی” و ” زمین پای برج”  و نمایش «سلطان ابراهیم» با موضوع فرد پناهنده شده به امام رضا (ع) برای رفع مشکلات از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده رادیو خاوران در دهه کرامت است.

ویژه برنامه «میهمان خراسان»  به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) در صبح روز ولادت به مدت ۹۰ دقیقه با بخش‌های شاد و آگاهی بخشی  به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید   ۲۳ مرداد ماه؛ آخرین مهلت مالیات‌ خراسان جنوبی به پزشکان برای نصب کارتخوان در مطب

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها