معرفی هویت دینی، اسلامی، فرهنگی و منطقه‌ای از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید بیش از گذشته به معرفی هویت دینی، اسلامی، فرهنگی و منطقه‌ای پرداخته شود.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت ظهر امروز در دیدار محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران اظهار داشت: بحران هویت، کشورهای جهان سوم را تهدید می‌کند لذا برخی کشورها به دنبال هویت سازی برای خودشان از مفاخر و دانشمندان سایر کشورها هستند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برای جلوگیری از گسست بین نسلی یکی از راهکارها معرفی مفاخر برای جوانان است.

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی، ریشه‌دار، باقدمت و اصیل یاد کرد و گفت: در این استان پنج اثر ثبت شده در فهرست آثار جهانی داریم، یکی اثر مفاخر در مرحله ثبت است و چند اثر دیگر هم در مرحله آماده‌سازی برای ثبت در فهرست آثار جهانی قرار دارند.

قناعت با اشاره به تعدد مفاخر در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی پدران علوم فراوان و علمای برجسته زیادی دارد که نیاز است در زمینه معرفی آنان ، گام های مؤثری برداشته شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما هم حمایت و پشتیبانی‌های لازم را خواهیم داشت اما درخواست ما این است که خراسان جنوبی را در بحث معرفی مفاخر ویژه ببینید.

قناعت تصریح کرد: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید بیش از گذشته به معرفی هویت دینی، اسلامی، فرهنگی و منطقه‌ای پرداخته شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک‌ مردمی در سی امین جشن گلریزان خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها