افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف در ۲ ماه آینده 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از روند پیشرفت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان خوسف از افتتاح این پروژه در ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” بهروز رحیمی عصر شنبه در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان خوسف اظهار داشت: افتتاح این پروژه آورده بسبار خوبی برای منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به توقف طولانی مدت پروژه بیمارستان و طولانی شدن روند ساخت آن افزود: با پیگیری های دولت سیزدهم و فعالیت های خوب مجموعه دفتر فنی وزارت و پیمانکار این پروژه رو به اتمام بوده و فقط محوطه سازی آن باقی مانده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان خوسف خبر داد و بیان کرد: با اصرار وزارت بهداشت  این بیمارستان در دوماه آینده افتتاح خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه مجوزهای اولیه نیروی انسانی بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف احصاء شده است تصریح کرد: این مجوزها به دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ و دفترچه آزمون آن ظرف چند روز آینده منتشر می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت سیزدهم بر این است که این بیمارستان تا دو ماه آینده بیمارپذیری داشته باشد و بتواند خدمات خوبی را به مردم منطقه ارائه دهد.

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   لیست کاروان‌های حج تمتع در خراسان جنوبی تکمیل شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها