نگاه ابزاری سرمایه‌داری به زن اوج تحقیر زن در غرب است

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اینکه نگاه ابزاری سرمایه‌داری به زن اوج تحقیر زن در غرب است تصریح کرد: آن چیزی که در شرایط فعلی در غرب در حوزه زنان وجود دارد محصول نظام سرمایه داری است.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام حسن پرورش صبح امروز در دوره بصیرت خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق، با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی بارها مورد تاکید وسفارش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) قرار گرفته است اظهار داشت: یکی از اهداف مهم اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دربین خانواده‌های کارکنان این نیرو است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به خاطر عدم گسترش فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی است بیان کرد:  دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و ترویج فرهنگ غربی برای به فراموشی سپردن سبک زندگی ایرانی اسلامی در جهت رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای ترویج اصول سبک زندگی اسلامی، آشنا کردن خانواده‌ها با آموزه‌های دینی و قرآنی به صورت کاربردی است، گفت: دوری از آموزه‌های دینی سبب انحراف از مسیر صحیح زندگی و تعالی حقیقی بشریت خواهد شد.

پرورش، با تأکید بر اهمیّت و جایگاه خانواده در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تصریح کرد:  اگر خانواده‌ها به نقش و رسالت خود آشنا باشند و آموزش‌های لازم را از کانون گرم خانواده شروع کنند در مقابل دشمن پیروز خواهند شد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در ادامه با اشاره به اینکه نگاه ابزاری سرمایه‌داری به زن اوج تحقیر زن در غرب است تصریح کرد: آن چیزی که در شرایط فعلی در غرب در حوزه زنان وجود دارد محصول نظام سرمایه داری است که سالیان سال بعد از دوره رنسانس در دنیای غرب شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید   مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات استان خراسان جنوبی منصوب شد

پرورش با تأکید بر اینکه مسأله آزادی زنان در فرهنگ غرب در برهنگی و کاهش پوشش و عفاف تعریف شده است افزود: جامعه بانوان ما بیدار و هوشیار هستند و با هر بار توطئه دشمن مصمم تر خواهند شد و نه تنها کشور ما بلکه جامعه بشری در پرتوی فرهنگ فاطمی سعادت مند خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها