تصویب ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه نهبندان و سربیشه

معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب پنج هزار میلیارد تومان برای توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“محسن منصوری در جلسه بررسی طرح‌های پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با اشاره به سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی، اظهار داشت: رئیس جمهور در جریان سفر استانی به استان خراسان جنوبی دستور داده بود که طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با هدف سرعت بخشی به توسعه این شهرستان‌ها تهیه، تنظیم و ابلاغ شود.

وی ادامه داد: کارشناسان ما در مجموعه معاونت اجرایی، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های تخصصی و با هماهنگی استانداری خراسان جنوبی، طرح جامعی برای این دو شهرستان کم برخوردار تنظیم کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بر این اساس بیش از پنج هزار میلیارد تومان علاوه بر مصوبات سفر استانی به خراسان جنوبی، برای این دو شهرستان در نظر گرفته شد، افزود: این میزان اعتباردر برنامه سه ساله اختصاص خواهد یافت و در زمینه اقتصادی، زیربنایی، عمرانی و فرهنگی هزینه می‌شود.

منصوری اظهار کرد: دولت به توسعه این شهرستان‌ها عنایت ویژه ای دارد، رئیس جمهور خراسان جنوبی را کاملاً می‌شناسد و بر رفع محرومیت این استان تأکید دارد.

وی ادامه داد: تأکید رئیس جمهور این بود که طرح توسعه نهبندان و سربیشه به صورت مجزا از مصوبات سفر استانی تهیه شود، پنج هزار میلیارد تومان اختصاص یافته علاوه بر مصوبات دور اول و دوم سفر استانی خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کسب عنوان نایب قهرمانی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی منطقه ۲ کشور،  طرح مرشدان 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها