برنامه‌های هفته قوه قضائیه در خراسان جنوبی تشریح شد

  • کدخبر: 50052
  • چهارشنبه 21 ژوئن 23 - 15:23

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از اعلام برنامه هفته قوه قضائیه در استان خبر داد و گفت: در این هفته مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل بررسی و رفع می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام علی موحدی‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین روز از هفته قوه قضاییه ساعت ۶ صبح عهد و میثاق و عطر افشانی از  مزار شهدا را خواهیم داشت و ساعت ۷ و نیم نیز برای تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در مرکز استان دیدار خواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دیدار‌های مردمی برای رسیدگی به مسائل حقوقی و قضائی مردم در محافل عمومی از جمله مساجد و پایگاه‌های فرهنگی ادامه داد:  دادگاه‌های علنی برخط، خدمات جهادی قضائی در اقسی نقاط استان مخصوصا مناطق محروم و کمتر برخوردار، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها توسط روسا و معاونین دستگاه‌های قضایی در استان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقدیر از کارکنان نمونه با حضور تمامی خانواده‌های دستگاه قضایی استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تجلیل از آنان،  ادامه داد: حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی صدا وسیمای استان، برگزاری برنامه‌های رفاهی، تفریحی و ورزشی برای نیرو‌های قوه قضائیه و خانواده آنان، نیز در دستور کار قرار دارد.

موحدی‌راد با  بیان اینکه  برگزاری مسابقات ورزشی و اهدای خون، از مهم‌ترین مصوبات نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در دادگستری کل خراسان جنوبی است، یادآور شد: این برنامه‌ها  در هفته قوه قضائیه در مرکز استان و در حوزه‌های قضایی استان اجرا می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به حضور قضات در زندان‌های سراسر استان، یادآور شد: مشکلات زندانیان و مددجویان در حد اختیار رتق و فتق می‌شود.

وی تاکید شد: بازدید از مراکز تولیدی استان که تعطیل یا در شرف تعطیلی هستند در هفته قوه قضایه انجام می‌شود تا مشکلات آنها رفع شود.

بیشتر بخوانید   نان کرونا در تنور عادی انگاری ها/ چراغ عمر 784 نفراز مردم استان خراسان جنوبی خاموش شد

انتهای پیام/ ۱۰۷

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها