پیام تبریک رئیس پارلمان بخش خصوصی خراسان جنوبی به مناسبت دهه تولید و تجارت

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع معادن وکشاورزی بیرجند درپیامی دهه تولیدوتجارت رافرصت مناسبی برای ارج نهادن دولت و ملت به تلاش فعالان اقتصادی و همه دست اندرکاران عرصه تولید وتجارت خواند.

به گزارش ” پیام خاوران “  رونق و شکوفایی هر کشوری مرهون مدیریت ، خلاقیت و پشتکار مردان و زنانی بزرگ  است که با کارآفرینی و تولید ، تعالی و پیشرفت را وجهه همت والای خویش قرار داده اند.

دهه تولید و تجارت،فرصت مناسبی برای ارج نهادن دولت و ملت به تلاش فعالان اقتصادی،صنعتگران،معدنکاران،کشاورزان،جهادگران،کارآفرینان،تجار،بازرگانان،کارگران، مدیران و همه دست اندرکاران عرصه تولید و تجارت است.

بدون شک دستاوردهای حاصله در زمینه تولید و تجارت و کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران صنعت، معدن و تجارت مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این دیار است.

اینجانب ضمن تبریک دهه تولید و تجارت خدمت تمامی فعالان این عرصه، از خداوند سبحان توفیق روز افزون ، بهروزی و سرافرازی برای جهادگران اقتصادی استان و کشور مسئلت می نمایم.

اميد است بخش صنعت  ،معدن و تجارت استان با استعانت از رهنمودهای حکمیانه مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال؛” مهار تورم، رشد تولید”  و با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه  بر موانع و مشکلات فائق آمده و با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشند .

علیرضا خامه زر

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی بیرجند

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قاین سفر کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها