استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قاین سفر کرد

استاندار خراسان جنوبی صبح امروز به شهرستان قاین سفر کرد و از چندین پروژه عمرانی بازدید کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز به شهرستان قاینات سفر کرد و در ابتدای سفر با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

ائمه‌ جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی در این مراسم، استاندار را همراهی کردند.

استاندار خراسان جنوبی به منظور بازدید از چندین پروژه عمرانی و بررسی راهکارهای تسریع در روند اجرای آنها، به شهرستان قاینات سفر کرده است.

قناعت در این سفر از پروژه‌های میادین ورودی آرین شهر، ایمن سازی ورودی قاین، کتابخانه مرکزی قاین، میادین شهرداری قاین، مصلای اسفدن و منبع ذخیره آب روستای تیغاب بازدید خواهد کرد.

بازدید از سالن‌های ورزشی بیهود، نوغاب حاجی آباد و اسفدن  و طرح‌های هادی آفریز و تیغدر از برنامه‌های این سفر است.

استاندار خراسان جنوبی در این سفر، وضعیت فعالیت کوره‌های آجرپزی قومنجان و روند اجرای کار در پروژه مدرسه ۶ کلاسه شهرک هاشمیه را از  نزدیک بررسی خواهد کرد.

قناعت در سفر به شهرستان قاین از پروژه احداث میدان ورودی شهر آرین شهر هم بازدید کرد که اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل این پروژه به شرط اهتمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری آرین شهر در اتمام آن تا دهه فجر از جمله نتایج این بازدید بود.

استاندار خراسان جنوبی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری را مکلف کرد این پروژه را تا دهه فجر تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانند.

 عملیات اجرایی پروژه میدان ورودی آرین شهر ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده و با تزریق این اعتبار ویژه تا دهه فجر ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید   تجهیزات بیمارستان خوسف به صورت رایگان تأمین می‌شود

با حضور استاندار خراسان جنوبی در آفریز از پروژه اجرای طرح هادی این روستا بازدید شد.

قناعت در جریان این بازدید درخصوص روند اجرا، پیشرفت فیزیکی و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از آن، اطلاعات جامعی دریافت کرد.

با توجه به قرار گرفتن قسمتی از روستای آفریز در مسیر سیل، اجرای دیوار ساحلی برای جلوگیری از ورود رواناب به روستا از ضرورت هاست که در این بازدید به آن اشاره شد.

استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، از پروژه اجرای طرح هادی روستای تیغدر نیز بازدید کردند و در جریان ضرورت اجرای دیوار ساحلی به جهت ارتقاء سطح ایمنی روستا در برابر سیلاب قرار گرفتند.

اختصاص اعتبار برای اجرای پروژه دیوار ساحلی به بررسی های کارشناسی موکول شد.

در جریان بازدید استاندار خراسان جنوبی از کوره های آجرپزی روستای قومنجان، تصمیمات لازم برای اجرای شبکه برق این مجموعه اتخاذ شد.

در جریان این برنامه که با حضور نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی همراه بود، از روند فعالیت کوره های آجرپزی بازدید شد و تأمین روشنایی مسیر و رفع نیاز کوره‌ها از مطالبات فخاران فعال در روستای قومنجان بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها