سرآمدان خاوران|مهندس زینلی؛ منشاء خدمات بزرگ و پیشرفت‌های ماندگار/محمدحسن فخار

در گستره گیتی هستند کسانی که با دانش اندوزی و خردورزی، پارسایی و ایمان راسخ، شهامت و بلندهمتی کارهای بزرگی را در جهت هدفی مقدس به سرانجام رسانیده و از این رهگذر برای مردم و بشریت منشاء خدمات بزرگ و پیشرفت‌های ماندگار شده اند.

به گزارش ” پیام خاوران “ بدون اغراق مدیرعامل گرانقدرشرکت کویرتایر جناب آقای مهندس زینلی با ویژه‌گی‌های زیر یکی از تاثیرگذارترین نام‌آوران خاوران بوده‌اند. از این رو صمیمانه خدمت ایشان، پرسنل شریف کویرتایر و صنعت بزرگ تایرسازی کشور تبریک عرض نموده و از خداوند متعال طول عمری با عزت و عافیت برای آن بزرگمرد مسالت می‌نمایم:

۱) طراحی و اجرای مدل موفق جذب سرمایه‌های خرد از سراسر کشور و موفقیت در چندین نوبت افزایش سرمایه با بهره‌وری مثال‌زدنی.

۲) پایه‌ریزی بزرگترین صنعت شرق کشور براساس مدل‌های نوین مدیریتی که خود باعث فرهنگسازی صنعتی در استانِ کم‌برخودار خراسان جنوبی شده است.

۳) مدیریت شایسته منابع انسانی بر پایه آموزش های کاربردی که خود منجر به تربیت نیروی کار صنعتی در منطقهٔ غیرصنعتی بیرجند شده است.

۴) رهبری الهام‌بخشِ مجموعه و ارتباط پدرگونهٔ با سرمایه‌های انسانی بگونه‌ای که شاهد چندین دهه فعالیت کارخانه در محیطی آرام و بدور از حاشیه و مشکلات کارگری و امنیتی بوده‌ا‌یم.

۵) توکل، پشتکار و جدیت در پیگیری و اجرای طرح های توسعه‌ای با تکیه بر نوآوری و خلق دانش بومی تولید تایر.

۶) توجه به مسولیت‌های اجتماعی سازمان و برقراری ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه‌ها و مراجع تحقیقاتی دنیا و ارتباط مستمر با خیریه ها و فعالیت‌های بشر دوستانه.

۷) پایبندی قلبی و عملی به ارزشهای بنیادین انقلاب اسلامی و شعائر اسلامی و رعایت آن در تمام دوران مدیریت، بگونه‌ای که امروزه کویرتایر جزو ارزشی‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور بشمار میرود.

۸) چند دهه رهبری بزرگترین واحد صنعتی  منطقه در سلامت مالی و اقتصادی کامل و پاکدستی بینظیر که خود دلیل اصلی استواری کویرتایر و حفظ بیت المال در تمامی سطوح شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید   کویرتایر در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت برگزیده شد+تصاویر

۹) حضور هوشمندانه در عرصه سیاسی منطقه و پیگیری مستمر منافع استان با اتخاذ دیپلماسی اعتدال‌گرایی و اجماع‌سازی و پرهیز از تندروی و تخریب دیگران.

۱۰) آرمان گرایی، عزت نفس، بردباری و اشاعه عشق و گذشت را از برجسته ترین خصایص تحسین‌برانگیز ایشان میتوان برشمرد.

پیشکسوت صنعت تایر

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

1 دیدگاه برای این خبر

  • رضا فریور تیر ۹, ۱۴۰۲

    مدیریت سالم و پویا و رویکرد مدیریت انسانی به مجموعه ارزشمند کویرتایر ، از ویژگی های عالی جناب آقای مهندس زینلی است که وجودشان سبب خیر و برکت برای شهر ، استان و کشور شده است .

پربازدید ترین خبرها