آماده باش ۲۵ اکیپ عملیاتی برای پایداری برق کنکور سراسری در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع  نیروی برق استان خراسان جنوبی از آماده باش۲۵ اکیپ عملیاتی این شرکت جهت تامین برق پایدار محل های برگزاری کنکور سراسری امسال خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  مهندس مهدی دادگر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش ۲۵ اکیپ عملیاتی این شرکت در روزهای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ اظهارداشت: باتوجه به تداوم گرمای هوای در استان در این هفته و هفته های پیش رو، شاهد افزایش مصرف برق در استان هستیم .

وی افزود: در حال حاضر شبکه های توزيع برق استان براي تأمين برق پايدار در وضعیت مطلوب و تحت کنترل هستند و علاوه بر اين در زمان برگزاري كنكور سراسري به دليل حساسيت موضوع، بيش از ۲۵ اكيپ عملياتي با ۱۲ مولد دیزل سیار، در نقاط مختلف شهري و روستايي سراسر استان مستقر خواهند بود تا در صورت بروز حادثه، در كمترين زمان ممكن نسبت به رفع نقص شبكه و پايداري برق مشتركان اقدام كنند.

مدیرعامل شرکت توزیع استان خراسان جنوبی با تاکید بر مصرف بهینه در همه بخش ها افزود: با توجه به اینکه برای اولین بار کنکور سراسری در یک روز کاری برگزار می شود از همه هموطنان نيز خواهشمنديم با رعايت نكات صرفه جويي مانند تنظیم كولرهاي گازي روي دماي ۲۴ درجه، استفاده از دور كند كولرهاي آبي، عدم استفاده از وسايل پرمصرف برقي در فاصله ساعت هاي ۱۰ الی ۲۲ هر روز و بهره گيري حداكثري از روشنايي طبيعي در روز و خاموش كردن لامپ هاي اضافي در شب، ضمن تامين آرامش فكري آينده سازان كشور در زمان برگزاري آزمون سراسري ورود به دانشگاه، خادمين خود در صنعت برق را در پايداري شبكه برق ياري كنند.

وی گفت: آزمون سراسری امسال در کلیه شهرستانهای استان برگزار و بالغ بر۱۲ هزار متقاضی ورود به دانشگاه در استان در این آزمون شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید   پاداش برای مشترکان برق و گاز خراسان جنوبی باصرفه جویی درمصرف

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها