پیام تبریک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجند به مناسبت عیدغدیر

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند با صدور پیامی عید غدیر را به فعال اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “؛ متن پیام سید علی خیریه عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند به مناسبت عید غدیرخم به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً/آیه ۳ سوره مائده

«عید فرخنده غدیر خم» عيد پرشکوه تشیع و جلوه گاه ولایت است . «غدیر» روز تداوم رسالت انبیا در ولایت حضرت علی علیه السلام است.

در این روز کمال دین و اتمام نعمت الهی در سایه ادامه حفظ رسالت در آفتاب امامت شکل گرفت و در این روز مبارک اساس دین و ثمره نبوت جاری شد.

پذیرش و التزام عملی به ولایت امیرالمومنین علی (ع) که در بردارنده تعالی نبوی است، متضمن نشر ارزش های والای انسانی و آبادانی دنیا و آخرت است ، بدون شک تاسی به سیره علوی، چراغ راهی است تا ازسرمنشأ معنویت و ایمان عمق وجودمان را سیراب نماییم.

اینحانب فرصت را مغتنم شمرده و عید سعید غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را خدمت تمامی فعالان اقتصادی وتلاشگران عرصه کار وتلاش تبریک گفته، توفیق روزافزون تان را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان مسئلت دارم.

امیدوارم واقعه عظیم غدیر که آمیخته با ولایت و مسلک و مکتب مولا علی (ع) است همواره سرلوحه امورات فکری ومعنوی همه ما قرار گیرد.

سید علی خیریه

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت بنیاد مستضعفان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها