پویش «به عشق علی» در خراسان جنوبی اجرا می ‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به حمایت از ۹۹۷۰ ایتام و محسنین در خراسان‌جنوبی از اجرای پویش ملی «به عشق علی» در استان به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” محمد عرب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: در حال حاضر ۹ هزار و ۹۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۲ هزار ۳۳۴ نفر ایتام و ۷ هزار و ۶۳۶ نفر را فرزندان محسنین تشکیل می‌دهد.

عرب ادامه داد: ۳۵ هزار و ۹۷۱ حامی حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را متعهد شده‌اند.

وی اظهار کرد: سرانه ماهانه دریافتی ایتام از محل کمک‌های مردمی حدود یک میلیون و ۲۹۳ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین به ۴۶۴ هزار تومان در ماه رسیده است که با به دنبال افزایش این کمک‌ها از طریق جذب حامیان جدید هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های خانوار، معتقدیم سرانه دریافتی هر فرزند یتیم و محسنین باید حداقل به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برسد.

وی افزود: در دهه امامت و ولایت به ویژه عید سعید غدیر، برنامه‌های ویژه‌ای برای جذب حامیان ایتام پیش‌بینی شده است  و علاوه بر آن مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۹درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای سوخت‌بر هستند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها