۱۹درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای سوخت‌بر هستند

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۱۹ درصد متوفیان تصادفات جاده‌ای استان سوخت‌بر‌ هستند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ  علیرضا رضایی با اشاره به اینکه ۱۹ درصد متوفیان استان سوخت بر‌ها هستند گفت: از ابتدای سال تا ۲۴ دی ۵۱ قاچاقچی سوخت در جاده های استان فوت کرده اند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد تصادفات سوخت بر‌ها در شهرستان نهبندان صورت می‌گیرد افزود: ۸۰ درصد تصادفات سوخت بر‌ها از ۱۰ شب تا ۸ صبح اتفاق می‌افتد.

رضایی بیان کرد: ۵۲ درصد واژگونی خودرو‌ها در استان مربوط به خودرو‌های سوخت بر است.

اختلاف قیمت سوخت عامل اصلی سوخت بری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز گفت: علت اصلی افزایش سوخت بری از خراسان جنوبی و خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان اختلاف قیمت بالای سوخت در آن سوی مرزهاست.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۰ طرح پیشگیری و مقابله با سوخت بر‌ها و قاچاق سوخت در استان اجرا شده است افزود: تا دی امسال ۲ هزار و ۵۲۳ خودروی شوتی توقیف شده اند که از این تعداد هزار و ۷۵۲ سوخت بر بوده اند.

بخشی بیان کرد: هم اکنون ۱۵ روز توقیف برای خودروی سوخت بر و به همراه آن جریمه نقدی برای سوخت بر در نظر گرفته می‌شود که به دنبال آن هستیم تا این ۱۵ روز توقیف خودرو به ۳ ماه برسد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نماینده شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس به عنوان عضو و ناظر شورای رفاه و تأمین اجتماعی کشور انتخاب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها