اختصاص دو سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نهبندان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اختصاص دو سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر نهبندان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” هفتمین جلسه شورای مسکن استان و شهرستان نهبندان صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و اعضای شورای مسکن استان در محل فرمانداری نهبندان برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه با ارائه گزارش وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن درشهرستان نهبندان گفت: در شهر نهبندان ۷ هزار و ۱۶ نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار  ۳۴۵۵ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

مودی افزود: یک هزار و ۹۶۰ نفر در حال حاضر در شهر نهبندان تخصیص پروژه داشته ایم که یک هزار و ۱۲۳ نفر نسبت دریافت پروانه اقدام کرده و ۶۳۷ نفر نسبت به اجرای فونداسیون اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در شهر نهبندان ۲ سایت برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که با پیشرفت فیزیکی متوسط ۴۰ درصد توسط موسسه عمران اجتماعی بسیج در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در شهر شوسف نیز ۷۴۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شده اندو تعداد ۱۰۶ نفر پروانه اخذ  کردند که پیمانکار آماده سازی سایت ۱۸٫۷ هکتاری شوسف نیز شهرداری است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ببینید|از نقاط مرزی خراسان جنوبی تا فلسطین/شعارهای کوبنده بانوی عشایر در ۱۵کیلومتری مرز

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها