توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم با برگزاری پویش احسان غدیر در خراسان جنوبی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی گفت: پویش احسان غدیر با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی برگزار شد تا قدمی در راستای محرومیت زدایی برداشته شود.

به گزارش ” پیام خاوران ” ؛ سید مجتبی موسوی شامگاه پنج شنبه دربازدید از روند اجرای پویش احسان غدیر اظهارکرد:بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تکریم اعیاد دهه ولایت و ترویج سنت حسنه اطعام علوی همزمان با عید سعید غدیر خم نسبت به حمایت از گروه‌های مردمی جهادی، هیئت‌های مذهبی و مساجد جهت طبخ غذای گرم و توزیع آن در بین خانواده های محروم و کم برخوردار اقدام نماید.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی افزود: در این پویش همزمان با عید سعید غدیرخم بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت گروه های جهادی همکار ستاد در سطح استان و مناطق کم برخوردار توزیع شد

موسوی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با این اقدام هر چند کوچک در ایام شادی اهل بیت(ع) لبخندی بر لب نیازمندان و محرومان خراسان جنوبی بنشانیم.

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برنامه های متنوعی را در راستای محرومیت زدایی، توانمند سازی و حمایت از مردم مناطق کم برخوردار به اجرا در می آورد که این پویش یکی از این برنامه ها است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح آزمایشگاه تشخیص طبی شهر مود با مشارکت بانک کشاورزی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها