سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی تقدير شد 

مديركل دفتر بانوان و خانواده استانداری از سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی به عنوان دبير علمی رويداد جايزه ملی جوانی جمعيت تقدير کرد.

به گزارش “پیام خاوران” فرشته اسدزاده  صبح امروز با حضور در دفتر حميد جهانشاهی رئيس سازمان، با اهدا لوح و تنديس از سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی به عنوان دبير علمی رويداد جايزه ملي جوانی جمعيت تقدير كرد.

در راستاي اجرای ماده ۱۹ قانون در حمايت از خانواده و جوانی جمعيت و رويداد جايزه ملی جوانی جمعيت، از طرف قرارگاه جوانی جمعيت استان سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی به عنوان دبير علمی رويداد جايزه ملی جوانی جمعيت انتخاب شد.

از اين رو پس از ابلاغ شاخص های ارزيابی و سنجش به تفكيك بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرايی، شركتها و موسسات خصوصی، مديران و نخبگان از طرف ستاد ملي جمعيت، داوران هر بخش مشخص شد.

سازمان مديريت و برنامه ريزي مسئوليت ارزيابی دستگاه های اجرايی در خصوص ميزان اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری و همچنين انجام تكاليف مربوط قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت بر عهده داشت، با بررسی مستندات ارسالی ادارات و سازمانها، توسط سازمان مديريت و برنامه ريزی استان، دستگاه هايی كه بهترين عملكرد را در خصوص اجرای قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت را داشته اند به شرح ذيل به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.

۱-  دانشگاه علوم پزشكی، خدمات بهداشتی و درمانی بيرجند

۲-  اداره كل بيمه سلامت

۳-  دانشگاه بيرجند

۴-  اداره كل بهزيستی

۵-  شركت آب و فاضلاب

۶-  اداره كل كميته امداد امام خمينی (ره)

مهديه مالكي كارشناس آمار عمومی و ثبتي معاونت آمار و اطلاعات سازمان در آيين تجليل از منتخبان استانی رويداد “جايزه ملي جواني جمعيت”  بخش نخبگان براي تاليف كتاب “سيماي جمعيت خراسان جنوبي تا افق ۱۴۱۵” صاحب رتبه برتر شد.

بیشتر بخوانید   رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی معرفی شد

شايان ذكر است جشنواره استانی تجليل از برگزيدگان جايزه ملی رويداد جواني جمعيت ۱۴تيرماه جاری با حضور استاندار و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبي برگزار شد. و منتخبين هر بخش توسط استاندار خراسان جنوبي مورد تقدير قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها