بانک سپه آماده همکاری در اجرای طرح های توسعه ای شرکت کویرتایر

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی از کویرتایر به عنوان برند نام آور و نام آشنا صنعت کشور یاد کرد و گفت: کویرتایر با درایت و تدبیر شایسته آقای مهندس زینلی همواره سرآمد بوده و به عنوان مجموعه ای پویا و تحول آفرین منشآ خدمات ارزشمند به استان و کشور است.

به گزارش ” پیام خاوران “  حسین محمدپور در دیدار با مدیرعامل شرکت کویرتایر واعطای تندیس بزرگ مرد عرصه صنعت خراسان جنوبی از مهندس زینلی به عنوان دایره المعارف جامع در عرصه مدیریت و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: لازم است که این دستاوردهای مدیریتی و کارآفرینی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه هیچگاه توسعه کار و تلاش و پیشرفت در کویرتایر متوقف نشده است تصریح کرد: این نشانه عزم و اراده ایشان به کار بوده که به یک راه بسنده نکرده و هیچگاه به آنچه هست قانع نبوده است.

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی بر همکاری ومشارکت بیش از پیش بانک سپه در اجرای طرح های توسعه ای شرکت کویرتایر تأکید کرد و گفت: در راستای توسعه خدمات بانکی تلاش داریم واحد ارزی در مدیریت شعب بانک سپه را راه اندازی کنیم.

بانک سپه نقش اساسی در ایجاد و راه اندازی این کارخانه داشته و دارد

مدیرعامل شرکت کویرتایر در این دیدار با بیان اینکه بانک سپه نقش اساسی در ایجاد و راه اندازی این کارخانه داشته و دارد گفت: خود را مدیون حمایت های بانک سپه می دانم و خاطرات خوبی از بانک سپه  به یادگار دارم

مهندس زینلی با قدردانی از توجه مدیران بانک سپه طی سالهای گذشته به این مجموعه اظهار کرد: در راستای توسعه فعالیت های بانکی از جمله ایجاد واحد ارزی در شعب بانک سپه استان آماده همکاری هستیم.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه به آینده امیدوار هستیم تصریح کرد: کار سخت لذت بخش است.

مهندس زینلی با بیان اینکه همه فعالیت ها در کویرتایر رصد می شود افزود: بن بست و ناامیدی در کویرتایر نداریم و همواره رمز موفقیت ما مشورت و استفاده از خرد جمعی بوده است.

بیشتر بخوانید   ۷۲ روحانی خراسان جنوبی در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند

وی با بیان اینکه نوع نگاه مدیریت این مجموعه با نگاه رایج متفاوت است اظهار کرد: همیشه سعی کرده ایم همکاران در شتاب و رشد نوآوری و پویایی سازمان مشارکت کنند که دستاورد آن قابل تحسین بوده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه اگر از تولید حمایت شود خیلی از مشکلات مرتفع می شود به مشکل کمبود و عدم اختصاص ارز از اسفند سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: در این بخش نیازمند حمایت های دولت و نظام بانکی هستیم.

در این دیدار عمیدیان معاون بانکداری جامع منطقه خراسان جنوبی، مالکی وفیزیکی رئیس ومعاون بانک سپه شعبه شهدای کویرتایر حضور داشتند.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها