در فقدان مردی بزرگ از تبار رسانه خراسان جنوبی / زینت رسانه |محمود بستانی

استاد غلامعلی خالدی  بدون شک انسانی آزادی‌خواه و بسیار آزاداندیش بود. همیشه او را در قامت معلمی مهربان و صبور می‌دیدم که مهم‌ترین مأموریت خویش را آموزش می‌دانست.

به گزارش ” پیام خاوران “پنج سال از فقدان استاد بزرگوار، زنده یاد حاج غلامعلی خالدی استاد فرهیخته و مسلم مطبوعات استان گذشت.مردی که همواره نام خراسان جنوبی را با بغض بر زبان می‌آورد و دلباخته توسعه منطقه اش بود.

مردی بی‌نهایت باهوش و محاسبه‌گر و بسیار خاص و آینده‌نگر که قلبی مهربان داشت و عقلانیتی وسیع.

الطاف آن استاد عزیز در حق اینجانب چنان خاطره انگیز است که هرگز نمی توانم آنها را جبران کنم. آری همانگونه که مولانا جلال الدین گفت برخی خسرو می میرند و برخی در خسران، استاد غلامعلی خالدی به دلیل یک عمر تلاش صادقانه و انعکاس تجربیات خردمندانه خسروانه زندگی کرد و خسروانه بدرود حیات گفت.او برای جامعه متعهد مطبوعات استان زینت بود.

استاد غلامعلی خالدی یک انسان به تمام معنا بود؛ انسانی که ظاهر و باطنش یکسان بود، انسانی که در رنج  مردم شریک می شد و اشک می ریخت و در جهت کمک به دیگران از هیچ کاری دریغ نمی ورزید.علاوه بر شخصیت والایش همواره برای من و فرزندانش به مثابه پدری مهربان بود و به ما آموخت مهربانی و گذشت کلید تمام دربهای بسته است.

استاد غلامعلی خالدی  بدون شک انسانی آزادی‌خواه و بسیار آزاداندیش بود. همیشه او را در قامت معلمی مهربان و صبور می‌دیدم که مهم‌ترین مأموریت خویش را آموزش می‌دانست. شاگردان بسياری تربيت كرد و دست‌های بسیاری را گرفت.

او تاریخ را خوب می‌دانست و اقتصاد را خوب فهمیده بود، در کشاورزی استاد بود و در تجارت، قهار و در خبرنگاری معلمی فرهیخته و در زندگی دلسوز و آرام.

بیشتر بخوانید   اثر بین المللی «نور رحمت» برای زائران پاکستانی در بیرجند اجرا شد

درگذشت وی، بیش از آنکه برای ما یک حادثه خانوادگی باشد، ضایعه ای اجتماعی بود. جامعه فرهنگی و جامعه مطبوعاتی مظلوم استان، « مردی از جنس تفکر » را از دست داد. مردی آزاداندیش،  فروتن، فهیم، مؤمن، مودب ،متعهّد، پرکار و خستگی ناپذیر.

به روح بزرگ آن سفرکرده درود فرستاده، از خداوند مهربان علو درجات و غفران واسعه الهی برای آن زنده یاد آرزومندم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها