سه اتفاق مهم برای توسعه زیرساخت های فرهنگی در خراسان جنوبی

در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار خراسان جنوبی از سه اتفاق مهم برای توسعه زیرساخت های فرهنگی استان خبر داده شد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمود اسلامی در جریان سفر به خراسان جنوبی با دکتر جواد قناعت استاندار دیدار و گفتگو کرد.
بررسی آخرین وضعیت پروژه های فرهنگی استان از دستور کارهای این جلسه بود که از جمله مصوبات آن عبارت است از: قول مساعد معاون وزیر مبنی بر تسریع در روند اجرای پروژه های نیمه تمام از جمله خانه فرهنگ و تالار فرزان در مجاورت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و ارشاد در سطح استان.
پیگیری های ویژه به منظور تأمین اعتبار و احیای پروژه نیمه تمام تالار مرکزی شهر بیرجند که در حال حاضر حدود ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز از دیگر وعده های معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه بود.
استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به مشکلات و چالش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و پروژه های نیمه تمام این مجموعه، خواستار ویژه دیده شده خراسان جنوبی در تخصیص اعتبارات فرهنگی و تأمین تجهیزات و منابع انسانی شد که این درخواست به وعده معاون وزیر به ارتقاء فرهنگ و ارشاد اسلامی از درجه ۳ به ۲ و تأمین نیروی انسانی در این حوزه ختم شد.
بنا به اطلاعات ارائه شده در این جلسه؛ سهم فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اعتبارات مربوط به مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور ۶۸ میلیارد تومان بوده و اعتبار تعیین شده در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به استان برای تکمیل مجمتع‌های فرهنگی هنری با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۲۲۵ میلیارد تومان است.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کمک 40میلیون تومانی کارکنان شرکت کویرتایربه سیل‎زدگان سیستان وبلوچستان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها