دیدار جهانشاهی با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با رئیس امور طرح های کلان سازمان برنامه و بودجه کشوردیدار و گفتگو کرد و تخصیص مصوبات سفر ریاست جمهور به استان را پیگیر شد.

به گزارش “پیام خاوران“حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی طی سفری یک روزه جهت پیگیری برخی امور عازم تهران شد.

وی در جریان این سفر با سعيد توتونچي ملكي رئيس امور برنامه و بودجه استان‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

جهانشاهی در این دیدار به ارائه گزارش توزیع اعتبارات هزینه‌ای و تملک استان پرداخت و تامین کسری اعتبارات هزینه‌ای، ابلاغ به موقع تخصیص اعتبارات عمرانی، افزایش حقوق نیروهای طرح دستگاه‌های اجرایی استان و… از جمله درخواست‌ها و پیگیری‌های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در دیدار با توتونچی بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: افزایش اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزایش سهمیه نیروهای امریه در سازمان،سازو کار در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان سازمان و هماهنگی لازم جهت جابه جایی حساب حقوقی کارکنان سازمان و… از جمله موارد پیگیری شده در سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.

جهانشاهی همچنین در دیدار با جغتای رئیس امور طرح های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی هدف از این دیدار را پیگیری تخصیص مصوبات سفر ریاست جمهور به استان خراسان جنوبی عنوان کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت یک میلیارد ریال به مدارس خراسان جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها