واگذاری یک‌هزار و ۶۱۶ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۶۱۶ قطعه زمین در خراسان جنوبی به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای فرزند سوم وبیشتر تا پایان تیرماه تخصیص و واگذار شد.

به گزارش “پیام خاوران” میرمحمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده قرعه کشی و واگذاری هزار و ۶۱۶ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قطعات زمین بصورت یک طبقه حیاط دار (ویلایی) در ۱۰ شهر استان انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تاکید کرد: واگذاری زمین، متناسب با تامین زمین درسطح استان و انجام مراحل قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷ هزار و ۳۹۰ نفر تاکنون در سامانه ثبت نام کردندکه برای ۳ هزار و ۵۶۴ نفر  پرونده تشکیل شده است، افزود: تاکنون درشهرهای طبس ۵۸ قطعه، فردوس ۱۱۰ قطعه، بشرویه ۱۷۳ قطعه، نهبندان ۲۸۰ قطعه، سربیشه ۴۵۱ قطعه، درمیان ۱۰۱ قطعه، قاینات ۱۲۱ قطعه، زیرکوه ۷۷ قطعه، خوسف ۱۲۷ قطعه و سرایان ۱۱۸ قطعه تخصیص و واگذار شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تامین زمین برای شهر بیرجند نیز در دست پیگیری است و به محض تامین زمین قرعه کشی انجام خواهد شد.

مودی با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت نام از خانوارهای واجد شرایط در استان فعال است، گفت: متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس Samsan.mrud.ir در قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ضرورت توجه به فرهنگیان و بازنشستگان در جریان بررسی بودجه سال ۹۹

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها