فضاهای ورزشی شهرستان زیرکوه باید ساماندهی شوند

فرماندار شهرستان زیرکوه با تاکید بر ساماندهی فضاهای ورزشی شهرستان گفت: برای ورزش باید آیتده نگری کنیم و همه تلاش کنیم تا به هدفی که مشخص کرده‌ایم، برسیم.

به گزارش “پیام خاوران” محمدرضا غیرتی صبح امروز در جلسه هماهنگی هیئت‌های ورزشی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: امروز شهرستان زیرکوه به گام‌های بلند در حوزه ورزش نیاز دارد

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: در دولت جدید اتفاقات خوبی در حوزه زمین‌های ورزشی شهرستان زیرکوه افتاده و استخر شنای شهرستان نیز به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: فضاهای ورزشی شهرستان زیرکوه باید ساماندهی شوند.

غیرتی بیان کرد:۲۲ هیئت ورزشی در شهرستان زیرکوه وجود دارد و انتظار می‌رود با تحرکات بیشتر، اتفاقات بهتری در حوزه ورزش شهرستان زیرکوه بیفتد.

فرماندار شهرستان زیرکوه عنوان کرد: انتظار داریم در هیئت‌های ورزشی و تحرکات و مسابقات و اجتماعات ورزشی تحولاتی ایجاد شود تا مردم شاهد این تحولات باشند و در این راه از همه ظرفیت شهرستان استفاده شود

غیرتی اظهار داشت: تغییرات در هیئت‌ها باید انجام شود و افرادی وارد صحنه شوند که برای کار برنامه داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که توسط دولت در حال پیگیری است بحث اوقات فراغت است و هرچه برنامه‌های سالم و غنی‌تر برگزار کنیم، ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان، باعث سالم سازی و شاداب سازی جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: این شهرستان  ثابت کرده در همه حوزه‌ها دارای استعدادهای درخشانی است و باید این استعدادها کشف و پرورش یابد.

وی افزود: برای ورزش باید آینده نگری کنیم و همه تلاش کنیم تا به هدفی که مشخص کرده‌ایم برسیم. همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند چنانچه ظرفیت ورزشی دارند، در اختیار هیئت‌های ورزشی و برنامه ازدواج آسان جوانان  قرار دهند.

غیرتی عنوان کرد: ظرفیت‌های موجود در شهرستان، مال مردم است و باید در اختیار مردم قرار گیرد و هیچ فضای در بسته‌ای در شهرستان زیرکوه نباید وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید   تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 35 روستا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها