فرمانده سپاه انصارالرضا (ع): خبرنگاران، پرچمداران جهاد تبیین هستند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، پرچمداران جهاد تبیین هستند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه سالروز عروج ملکوتی شهید محمود صارمی که یادآور تلاش‌های خستگی ناپذیر خبرنگار است، هر سال فرصت مغتنمی‌است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام نموده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

خبرنگاران پرچمداران روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه هستند که پیشه و کار آنان همچون انبیاء که خبررسانان صدیق درگاه احدیت بودند روایتگری حقیقت و روشنی است و بی تردید بخش اعظم درخشندگی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت و مجاهدت های خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه رسانه و خبرنگاران رسالت آشنایی است که با تحمل چالش ها و سختی های فراروی، از تعهد راستین خود صیانت و نقش آفرینی های سترگ خویش در عرصه معرفت بخشی و آگاه سازی مخاطبان پر شمار جهانی نسبت به مکتب انقلاب و آرمان های بلند نظام و میهن اسلامی را فرضیه ای مقدس قلمداد کرده اند.

در این ایام نیز که مسیر انقلاب اسلامی از گردنه های حساس و سرنوشت سازی می گذرد همچنان نقش بی بدیل خبرنگاران بصیر و روشنگر که طلایه داران آگاهی‌بخش جامعه هستند در جبهه‌های سرنوشت ساز و در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با تهاجم رسانه‌ای دشمن و به عنوان پرچمداران جهاد تبیین بیشتر نمایانگر است.

بیشتر بخوانید   بدون ضامن، از بانک مهر ایران تسهیلات بگیرید!

اطلاع رسانی دقیق و آگاهانه از واقعیات جامعه ، بصیرت افزائی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی ، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران و حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه ای بر نمی آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست که مداد العلماء افضل من دماء الشهداء.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، از خداوند منان سلامتی ، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه استان را در سایه کرامات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواستارم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها