رویداد تخصصی عکاسی «سه گُدار» با محوریت پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و در راستای حمایت از گروه‌های مردم نهاد از پوستر مَستر کلاس و جشنواره عکاسی «سه گُدار» با محوریت پویش سبز گازرسانی رونمایی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در کنار ماموریت اصلی خود مبنی بر گازرسانی، همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیشقدم بوده است.

وی افزود: رویداد عکاسی با عنوان «سه گدار» که با حضور دوتن از اساتید به نام عکاسی ایران و به میزبانی شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار می‌شود به عنوان اولین رویداد تخصصی عکاسی در شرکت ملی گاز ایران و در راستای پویش سبز گازرسانی، تأثیرات گازرسانی روستایی در استان را به تصویر می‌کشد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن تقدیر از برگزاری مستر کلاس و جشنواره عکاسی سه گدار توسط روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره با محوریت پویش سبز گازرسانی یکی از مواردی است که علاوه به معرفی آثار مثبت گردشگری در راستای جهاد تبیین و اعتماد آفرینی در جامعه نقش بسیار مؤثری را ایفا می‌کند.

در ادامه فرخنده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مایه خرسندی است که شرکت گاز به عنوان یکی از سازمان‌های خدمت‌رسان پشتیبان این رویداد فرهنگی و هنری است و‌امیدواریم این الگو برای سایر ادارات و سازمان‌های دولتی نیز ترسیم شود.

فرخنده با اشاره به اینکه مردم مهمترین رسانه‌ها هستند و باید خدمت به مردم از طریق خود مردم درک شود، افزود: فرهنگ و هنر، نافذترین زبان است و باید تلاش کنیم همانطور که آموزه‌های دینی تأکید داشته‌اند با کمک هنر، فرهنگ صرفه‌جویی را در بین مردم نهادینه کنیم.

گفتنی است مستر کلاس تئوری و پروژه‌ای عکاسی تخصصی سه گدار با حضور استاد حسن غفاری و استاد افشین شاهرودی به مدت ۳ روز اواخر مرداد ماه با حضور جمعی از عکاسان برتر استان و به میزبانی شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت حضور در این رویداد می توانند از طریق سایت www.3godar.ir ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید   پیشرفت 45 درصدی طرح ابرار در شهرستان درمیان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها