مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی: نقش خبرنگاران در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد: بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است.

به گزارش پیام خاوران” علی فرخنده با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
«اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود… شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۳۸۰/۸/۲۳
بسم الله الرحمن الرحیم
روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.
بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.
هفدهم مردادماه، روزی که برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌دادن جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون توقف آن‌ها تعیین شده را گرامی می دارم.
ضمن تبریک روز خبرنگار، بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از نقدهای سازنده و همراهی‌های بی‌دریغ رسانه ها در انعکاس اخبار «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، نماد فرهنگ، هنر و قشر فرهنگی که تجلی حمایت از همه فرهیختگان به خصوص اهل قلم است، ابراز نموده و توفیق روزافزون خبرنگاران و گزارشگران این مرز و بوم را از درگاه خداوند منان مسألت نمایم.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خبرنگاران خراسان جنوبی از طریق صندوق بیمه هنرمندان بیمه می‌شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها