خبرنگاران به ‌مثابه دیده‌بان امین جامعه پرچم عدالت، امید و آگاهی را در عرصه‌های مختلف برافراشته‌اند

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريز خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران با مسئولیت‌پذیری، آزادگی و تحمل سختی‌های فراوان به روایت حقایق پرداخته و همواره به ‌مثابه دیده‌بان امین جامعه، پرچم عدالت، امید و آگاهی را در عرصه‌های مختلف برافراشته‌اند.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید جهانشاهی رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

در متن پیام رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی آمده است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
“با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت‏ کرامش‏ که چراغ راه بشریت‏ اند”

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران ، «روز خبرنگار» نامگذاری شده است؛

روز خبرنگار فرصت قدردانی از زحمات کسانی است که با مسئولیت‌پذیری، آزادگی و تحمل سختی‌های فراوان به روایت حقایق پرداخته و همواره به ‌مثابه دیده‌بان امین جامعه، پرچم عدالت، امید و آگاهی را در عرصه‌های مختلف برافراشته‌اند؛ لذا این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود .

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رسانه فرا رسیدن روز خبرنگار را به نوبه خود به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی بخصوص فعالان رسانه های خراسان جنوبی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را در انتشار اخبار دقیق و درست یاری رسانده اند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دوام عزت ، سلامت و تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران را در راستای دستیابی به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح فرهنگی "از طوس تا خوسف" برگزار می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها