تمدید ۴۲۰ گذرنامه عادی تاریخ گذشته در خراسان جنوبی

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۲۰ گذرنامه عادی که تاریخ انقضای آن فرا رسیده بود، با نصب برچسب تمدید شد.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علی زنگویی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق توافق جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق صدور گذرنامه زیارتی با هزینه ۵۰ هزار تومان صادر می‌شود و برای سفر زائران در ماه‌های محرم و صفر به عتبات عالیات تا پنج سال قابل استفاده است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آغاز این طرح ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر درخواست صدور گذرنامه زیارتی داده‌اند که تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ گذرنامه برای این افراد صادر و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تا روز اربعین امکان درخواست صدور گذرنامه وجود دارد از شهروندان خواست: درخواست خود برای صدور گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

زنگویی بیان کرد: تاکنون ۴۲۰ گذرنامه عادی که تاریخ انقضای آن فرا رسیده بود، با نصب برچسب تمدید شد که این تمدید فقط برای حضور در راهپیمایی اربعین است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی نیز در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر در استان در سامانه سماح برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از این تعداد مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند.

حسین دستگردی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ هزار نفر با خودروی شخصی به مرز اعزام می‌شوند گفت: اتوبوس، قطار و هواپیما دیگر وسایلی هستند که اعزام زوار به مرز را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری بیش از 12 هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها