دست‌اندرکاران خانه‌های امداد خراسان جنوبی به زیارت اربعین اعزام شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از اعزام ۱۶۸ نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد فعال استان به زیارت اربعین خبر داد و گفت: ساماندهی و توانمندسازی ۳۱۸ محله کم برخوردار خراسان‌جنوبی در دستور کار ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

به گزارش “پیام خاوران” محمد عرب در حاشیه مراسم اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور به زیارت اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام اربعین امسال ۱۶۸ نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد استان فعال در طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار در قالب کاروان رهسپاران ظهور به سفر اربعین اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: طرح ۲۰۲۰ با محوریت توانمندسازی و‌ تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در کشور در حوزه‌های فرهنگی، مسکن، اشتغال، تحصیلات، سلامت، خوراک، پوشاک و ورزش در دستور ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

وی افزود: از ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور ساماندهی ۳۱۸ محله به خراسان‌جنوبی واگذار شده که ۹ محله مربوط به کمیته امداد در قالب خانه امداد است.

عرب عنوان کرد: عوامل اجرایی خانه‌های امداد ضمن شناسایی مشکلات و انتقال به نهادهای مسئول و دستگاه‌های اجرایی، در رفع مسایل و چالش‌های محله مشارکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اعزام ۴۴ نفر از عوامل اجرایی خانه‌های امداد به زیارت اربعین در سال گذشته افزود: همه افراد اعزامی از میان آقایان معرفی شده‌اند و برای بانوانی که در این طرح همکاری دارند نیز سفر به مشهد مقدس در ایام رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کشف بيش از 125 کيلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران و مرزبانان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها