“تروند زعفران” گواهینامه اهتمام به کیفیت گرفت

 در آیین اختتامیه جایزه ملی کیفیت ایران مبتنی برمدل کیفیت جهان اسلام  که با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  در این آیین به شرکت‌ها و بنگاه‌های منتخب براساس شاخص های تعیین شده جایزه ملی ایران مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام سه نوع گواهی حضور، گواهی سطح اهتمام و گواهی سطح اشتهار یک تا چهار ستاره اعطا گردید.

بیش از ۵۰۰ بنگاه و شرکت در این جایزه شرکت کرده‌اند که رشد حدود ۱۰ درصدی نشان می‌دهد که ۱۴۷ واحد توانستند از فیلترهای سازمان ملی استاندارد عبور کرده و ارزیابی شوند.

در لوح اعطا شده از سوی معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد به دکتر محسن احتشام مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات آمده است: جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان بزرگترین رخداد نهضت فراگیر اهتمام به کیفیت بستری مناسب به منظور رقابت تخصصی تولید کنندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات است که در راستای اجرای بند بیستم ماده (۷) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، توسط سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی این وظیفه در کشور، به برگزیدگان اهداء می شود. 

ممتازین دوره هفدهم جایزه ملی کیفیت ایران در تیرماه سال ۱۴۰۲ با الگوی کیفیت جهان اسلام و محوریت و کیفیت، زیربنای رشد تولید در دولت مردمی و تحولی سیزدهم انتخاب شده اند .

 ارزیابی و امتیازات واحد های متقاضی در هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران بر مبنای مدل کیفیت جهان اسلام انجام و نتایج  به تایید کمیته فنی و تصویب شورای سیاستگذاری رسیده است وگروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات در سطح گواهینامه اهتمام به کیفت برگزیده شده است.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نوبرانه‌های تابستانی همچنان در تب و تاب گرانی قرار دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها