رویداد عکاسی سه گدار با محوریت پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار شد

با حضور رئیس هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزیدگان جشنواره سه گدار تقدیر شد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در آیین اختتامیه جشنواره عکس سه گدار اظهار داشت: باید از راه‌های نوین دستاورد‌های خدمت‌رسانی شرکت گاز را به مردم تبیین کرد و ثبت آسایش و رفاه گازرسانی از نگاه هنرمندانه عکاسان و قاب دوربین اقدامی ماندگار در ثبت اقدامات شرکت گاز و جهاد تببین است.

وی با تقدیر از استقبال بالای عکاسان استان در این جشنواره افزود: مشارکت بالا و استقبال گرم عکاسان از اولین جشنواره سه گدار با نگاه به پویش سبزگازرسانی و ثبت تصاویر زیبا از خدمات گازرسانی در روستا‌ها، موجب دلگرمی ما برای ادامه این مسیر در سطح گسترده‌تر شده است.

فاطمه قربانی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی و رئیس جشنواره عکس سه گدار نیز گفت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد اقدام به برگزاری اولین جشنواره عکس سه گدار با محوریت پویش سبز گازرسانی کرده است.

قربانی افزود: ۲۱۷ عکس با محوریت پویش سبز گازرسانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۲۴ اثر برتر به بخش نمایشگاه راه یافت و در اختتامیه جشنواره نیز از ۳ اثر برتر در زمینه تک عکس مستند، ۲ مجموعه عکس و یک عکس خلاقه تقدیر شد.

افشین شاهرودی رئیس هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران نیز گفت: مایه خرسندی است که شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری ورکشاپ آموزشی و جشنواره عکس با محوریت گازرسانی کرده است.

شاهرودی افزود: عکس در ثبت وقایع تاریخی و فرهنگی بسیار مؤثر است و بخش عمده‌ای از اطلاعات ما از تاریخ برگرفته از تصاویری است که از آن زمان باقیمانده است.

بیشتر بخوانید   طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود

گفتنی است مستر کلاس و جشنواره عکس سه گدار با محوریت پویش سبز گازرسانی به همت روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی و به تدریس اساتید برجسته کشوری افشین شاهرودی و حسن غفاری، به مدت ۳ روز در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد و در پایان مراسم نمایشگاه آثار برگزیده افتتاح شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها