دشمن با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای برای ضربه زدن به نظام تلاش می‌کند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی در حال فعالیت هستند گفت: پوزه استکبار را همانند گذشته بر خاک می‌مالیم و پرچم اسلام و مسلمین همیشه برافراشته خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدودی صبح امروز در نخستین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح خراسان جنوبی که در محل ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: نخستین روز هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش اقتدار نیروهای نظامی استان آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس، برگزاری جلسات تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، دیدار با جهادگران و سنگرسازان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اصلی پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

مهدوی عنوان کرد: امروز هجمه دشمن بر علیه جمهوری‌ اسلامی بسیار بالاست و با تمام امکانات و تجهیزات رسانه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی در حال فعالیت هستند.

وی به هماهنگی و هم‌افزایی میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند با این اتحاد؛ تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون گذشته نقش بر آب می‌کنیم و پوزه استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی آنها را همانند گذشته بر خاک می‌مالیم و پرچم اسلام و مسلمین همیشه برافراشته خواهد بود.

توان مقابله با هرگونه تهدید بر علیه نظام و ایران اسلامی را داریم

امیر شاطری فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز در این جلسه، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کردند که حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و اقتدار امروز نیروهای مسلح نشان از پیشرفت‌های نظامی، جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید   عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در دانشگاه بیرجند آغاز شد

وی تاکید کرد: به لطف خدا امروز وحدت مثال زدنی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برقرار است و به واسطه آن توان مقابله با هرگونه تهدید بر علیه نظام و ایران اسلامی را داریم.

شاطری عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به لطف خداوند امروز به مرحله بازدارندگی رسیده‌اند که این امر نه تنها باعث وحشت و ترس دشمنان شده بلکه از این اقتدار حساب می‌برند.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس ‌

سرهنگ شجاعی نسب فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام و نشان دادن امید و نشاط در جامعه را از خصوصیات هفته دفاع مقدس دانست و با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته گفت: به منظور نمایش توان نظامی و اقتدار نیروهای مسلح استان برگزاری مانور خودرویی در آستانه هفته دفاع مقدس و سایر برنامه‌های مدنظر نیز آمادگی نیروهای مسلح در حوزه دفاع از امنیت جامعه و مقابله با هر گونه ناامنی را به جامعه تزریق خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها