رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی منصوب شد

طی حکمی از سوی روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان، محمدمهدی ایزدخواه به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش  “پیام خاوران“، روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان در حکمی محمدمهدی ایزدخواه را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

در متن حکم  ایزدخواه آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی مستعدان و نخبگان عزیز در استان خراسان جنوبی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری اثربخش میان نخبگان و مسئولان آن استان در حل مسائل منطقه‌ای و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به مدت ۳ سال به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی  منصوب می‌کنم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در امور نخبگان و در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد، با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار و رؤسا و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت. توفیق شما را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نکات مهم و حیاتی برای بیماران دیابتی؛ قندخون بالا دارید، بخوانید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها