کارگزاران دولت سیزدهم از پشت درهای بسته وارد فضای کار میدانی و کارشناسی شدند

استاندارخراسان جنوبی گفت: کارگزاران دولت سیزدهم از پشت درهای بسته و تصمیمات صرفاً ستادی خارج و وارد فضای کار میدانی و کارشناسی شدند و مشکلات مختلف کشور را به صورتی میدانی مورد بررسی قرار می‌دهند. 

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ ، جواد قناعت ظهر امروز در جمع نمازگزاران نمازعبادی سیاسی جمعه شهرنیمبلوک از توابع شهرستان قاینات هفته دولت را فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی خواند وضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است که مدیران و کارگزاران نظام دستاوردها، عملکرد و اقدامات خود را برای مردم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه آغاز سفرهای استانی و شهرستانی توسط شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه خدمتشان رقم خورد، بیان کرد: بعد از آن سفرهای استانی در دولت نهم رنگ و بوی مردمی به خود گرفت و کامل‌ترین آن را در دولت سیزدهم شاهد هستیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: کارگزاران دولت سیزدهم از پشت درهای بسته و تصمیمات صرفاً ستادی خارج و وارد فضای کار میدانی و کارشناسی شدند و مشکلات مختلف کشور را به صورتی میدانی مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به سفر استاندار به شهرستان‌های ۱۱ گانه استان گفت: در حال حاضر سفر به بخش‌های استان در حال انجام است که تاکنون سفر به بخش‌ های سرداران نهبندان، دیهوک و دستگردان طبس انجام شده است.

قناعت بیان کرد: ۲۶ پایگاه نماز جمعه در استان فعال است که تاکنون در نماز جمعه ۱۶ شهر حضور یافته و سخنرانی داشته‌ایم همچنین پس از اقامه نماز به صورت چهره به چهره، مسائل و مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: امام جمعه شهر نیمبلوک مشکلات شهر را به صورت منطقی و علمی درخطبه‌ها ارائه دادند که برای رفع آنها پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید   ظرفیت تولید فولاد قائنات به یک میلیون تن افزایش می‌یابد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها