سازمان همیاری شهرداری های یزد و خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: بمنظور افزایش سطح همکاری های بین سازمان همیاری شهرداری خراسان جنوبی و یزد، تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین به امضا رسید.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی، سید محمداسماعیل فاطمی  در این جلسه با اشاره به اینکه فعالیت‌های ذکر شده این تفاهم نامه به پروژه‌های سرمایه گذاری و اقتصادی نظم می‌بخشد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مطلوبی که در این تفاهم نامه ذکر شده نیز استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف در استان ها است.

وی با تأکید بر اینکه این تفاهم‌نامه یک فعالیت اقتصادی و خدماتی است، خاطرنشان کرد: اگر مجموعه این اقدامات در فرآیند درستی انجام شود، قطعاً آورده‌های ارزشمندی برای استان خواهد داشت.

مهندس منتظران مدیرعامل شرکت همیار سپهر ایساتیس ضمن بر شمردن برخی از فعالیت ها و عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان ، آمادگی خود و سازمان متبوعش را برای گسترش همکاری های بیشتر با سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی اعلام کرد.

براساس این تفاهمنامه طرفین توافق کردند طرح ها و پروژه های طرفین بررسی و پس از توان سنجی در اختیار یکدیگر قرار دهند و در جهت تامین منابع مالی با یکدیگر تعامل و همکاری کنند،

همچنین زمینه سازی لازم را جهت انجام تامین و مبادله کالا و خدمات مورد نیاز طرفین در حوزه های بازرگانی، سرمایه گذاری، فنی و خدماتی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل دواستان جهت تامین منافغ طرفین مهیا شود.

این دیدار در چهار چوب اهداف و خط مشی سازمان بمنظور افزایش سطح همکاری های بین سازمان همیاری شهرداری خراسان جنوبی و یزد برگزار گردید

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشارکت سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی برای توسعه زیرساخت های گردشگری استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها