اتصال به شبکه ریلی و انتقال آب  مهمترین خواسته مردم فردوس از رئیس جمهور

امام جمعه شهرستان فردوس گفت: عمده مشکلات شهرستان فردوس موضوع اتصال به شبکه ریلی کشور و موضوع کمبود آب و اتصال به شبکه آبی از طریق دریای عمان یا خلیج فارس است.

به گزارش  خبرنگار” پیام خاوران ” از فردوس؛  حجت الاسلام محمد شاکری در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه از سال‌های گذشته، پروژه های نیمه تمام یا آغاز نشده زیادی در شهرستان فردوس وجود دارد اظهارداشت: اولین خواسته مردم تکمیل و اتمام این پروژه ها و درخواست اتصال به شبکه ریلی کشور و تامین زیرساخت ها را از رییس جمهور است

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی، رییس جمهور به شهرستان فردوس  گفت: با توجه به اینکه ایشان علاوه بر رئیس جمهور ، نماینده  مردم خراسان جنوبیدر خبرگان هستند و با توجه به چهره مردمی، اخلاقی ، محبوبیت بسیار خوبی که در بین مردم شهرستان دارند، مردم شهرستان بسیار مشتاق دیدار هستند و سفر رئیس جمهور به شهرستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امام جمعه  شهرستان فردوس با بیان اینکه از سال‌های گذشته، پروژه های نیمه تمام یا شروع نشده زیادی در شهرستان فردوس وجود دارد،  تصریح کرد:  نخستین خواسته های عمومی مردم در مرحله اول تکمیل و اتمام همین پروژه ها است البته مسائل عمومی کشوری مانند فراهم شدن ساخت و ساز مسکن ملی از قبیل پرداخت وام و تقلیل مبلغ بیمه ساختمان و سامان بخشیدن به وضعیت بازار از قبیل قیمت ساختمان و خودرو و اجاره بها هم از انتظارات مردم فردوس است.

حجت الاسلام  شاکری در باره مشکلات این شهرستان گفت: عمده مشکلات شهرستان فردوس موضوع اتصال به شبکه ریلی کشور و موضوع کمبود آب و اتصال به شبکه آبی از طریق دریای عمان یا خلیج فارس است. همچنین فراهم نبودن برخی اززیرساخت ها مانند میزان برق که برای کارخانجات و معادن لازم است و کمبود فضای آموزشی، دانشگاهی و حوزه علمیه از دیگر مشکلات شهرستان فردوس است که نیاز به توجه دارد.

بیشتر بخوانید   حضور 700 دانش آموز پایه دوازدهم خراسان جنوبی در اعتکاف علمی

به گزارش “پیام خاوران ” آیت الله رئیسی  امروز در سفر به خراسان جنوبی، با حضور در جمع راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان  این شهر سخنرانی دارد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین- یونسی هم با حضور آیت الله رئیسی آغاز شود.

دیدار با مردم ، نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی  شهرستانهای فردوس ودرمیان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها