عیادت رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از خبرنگار حادثه‌دیده در فردوس

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، به نمایندگی از آقای  رئیسی از خانم اسپانبر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که در حادثه تصادف در فردوس دچار مصدومیت شده بود، عیادت کرد.

به گزارش ” پیام خاوران ،  سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، به نمایندگی از آقای  رئیسی از خانم اسپانبر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که در حادثه تصادف در فردوس دچار مصدومیت شده بود، عیادت کرد.

وی در این دیدارضمن اطلاع از روند درمان این خبرنگار و ابلاغ سلام رئیس جمهور، از تلاشهای کادر درمان بیمارستان شهید چمران قدردانی و از خانواده این خبرنگار هم دلجویی کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از دستور ویژه به وزارت بهداشت برای اهتمام ویژه در روند درمان وی خبر داد و گفت: رئیس جمهور پیگیر مسائل و مشکلات قشر خبرنگار هستند.

در این دیدار حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستانهای فردوس، طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، آینه دار مدیرکل صدا و سیما، فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرادی مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند.

خانم اسپانبر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در فردوس در۶ شهریور در جریان پوشش برنامه های دولت در حادثه رانندگی به همراه ۴ نفر دیگر مصدوم شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خشکسالی و کاهش تولید علت گرانی خشکبار در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها