رفع تصرف و تعیین تکلیف ۱۲۰ هزار مترمربع زمین روستایی خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: ۱۲۰ هزار و ۲۴۲ مترمربع از اراضی استان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رفع تصرف و تعیین تکلیف شد.

به گزارش “پیام خاوران“، قاسم تنها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زمین‌هایی که از منابع طبیعی و راه و شهرسازی به بنیاد مسکن تحویل می‌شود، گا‌ها دچار تصرفات غیرقانونی و بدون مجوزاست، گفت: در این رابطه بنیاد مسکن اقدام به رفع تصرف و تعیین تکلیف این اراضی کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای اسفند پارسال تاکنون با دستور دادستان مرکز استان و با احکام قضایی نسبت به رفع تصرف و تعیین تکلیف ۲۱۴ قطعه زمین در ۵ روستا اقدام کرده است.

به گفته وی در روستای تخته جان شهرستان درمیان یک قطعه زمین به مساحت ۱۵ هزار و ۲۷۳ مترمربع، چهکند بیرجند هفت قطعه زمین به مساحت هزار و ۸۰۰ مترمربع، گرماب قاین ۲۸ قطعه به مساحت سه هزار و ۲۵۰ مترمربع، دستگرد بیرجند ۲۰ قطعه زمین به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۷ مترمربع و عرب آباد طبس ۱۵۹ قطعه به مساحت ۸۹ هزار و ۴۱۲ مترمربع از اراضی رفع تصرف و تعیین تکلیف شد.

تنها گفت: این زمین‌ها در کاربری‌های مختلف برای طرح توسعه روستایی در قالب طرح‌های هادی روستایی، مسکن روستایی، فرهنگی و ورزشی استفاده می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۵۳ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی مقاوم‌سازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها