ظرفیت بسیج در نوسازی مدارس خراسان جنوبی به کار گرفته شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی: بسیج نهاد مقدسی است که می‌تواند جریان خدمت رسانی به مردم را کیفیت و بهبود بخشد از این رو باید از این ظرفیت در نوسازی مدارس نیز استفاده شود.

به گزارش “پیام خاوران” حامد رخسارپور ظهر امروز در دیدار مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی اظهار داشت: حقیقت بسیج همان شجره طیبه است و در رخدادهای گوناگون طبیعی و غیرطبیعی می‌بینیم که اولین گروهی که به استمداد و کمک مردم می‌روند همین بسیجیان هستند و این یک نعمت الهی است که در کشور چنین جریانی با برکتی وجود دارد و ما قدردان حضور بسیجیان هستیم.

وی ادامه داد: در سیستم‌های اداری که تابع یک بروکراسی است و بعضا همین مسئله باعث ایجاد اختلال در نظام خدمت رسانی می‌شود، آنجاست که می‌بینیم بسیجیانی که در سطح ادارات حضور دارند سعی در کوتاه کردن مسیر خدمت رسانی دارند که در نهایت باعث رضایتمندی ارباب رجوع است. ما نیز این آمادگی را داریم تا با همکاری دو سویه، تفکر بسیجی جهادی را در بدنه سیستم جاری کنیم.

سرهنگ محمدعلی قاسمی مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از فلسفه‌های وجودی بسیج اقشار همین است که در راستای جذب حداکثری از هر طیف، گروه و قشری اقدام کند تا به آرمان اصلی که همان تحقق تمدن نوین اسلامی نزدیک‌تر شود.

وی افزود: مجموعه اداره کل نوسازی مدارس به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی تخصصی اقدامات قابل دفاعی از خود برجای گذاشته است که باعث افزایش سرمایه اجتماعی حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

فعالیت ۷۷ گروه جهادی دانش آموزی در طرح شهید عجمیان و هجرت ۳ در استان

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در بازدید از عرصه‌های فعالیت جهادگران طرح هجرت ۳ و طرح شهید عجمیان در شهرستان سربیشه گفت: در راستای طرح هجرت ۳ و طرح شهید عجمیان که از اوایل تیرماه در سطح مدارس استان در حال برگزاری است ۸۹۰ دانش آموز دختر و پسر؛ در قالب ۷۷ گروه جهادی در ۱۲۰ مدرسه استان خدمات جهادی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید   از زلزله خراسان جنوبی چه خبر؟

سرهنگ محسن امانتی گفت: دشمن درصدد نفوذ در اذهان دانش آموزان و نسل جوان است که حضور شما در این اردو‌ها با بالابردن روحیه ایثارگری می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان قسم خورده این نظام باشد.

وی  بیان کرد: طرح هجرت ۳ با هدف خودسازی و کادرسازی برای آینده نظام اسلامی همراه با روحیه جهادی و الگویی برای سایر دانش آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی افزود: طرح هجرت ۳ و طرح شهید عجمیان از نیمه تیرماه سال جاری در مدارس استان آغاز شده و با فعالیت ۸۹۰ دانش آموز؛ شامل ۲۸۸ دانش آموز دختر و ۶۰۲ نفر پسر؛ در قالب ۷۷ گروه جهادی در ۱۲۰ مدرسه استان با انجام خدمات زیبا سازی، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها