تولید هزاردقیقه برنامه زنده در قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: شبکه خاوران در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر برای اولین با استقرار قرارگاه رسانه ای، دلهای مشتاقان اهل بیت (ع) را راهی کاظمین و مشهد کرد.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا آینه دار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت حضور قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی در کاظمین در کنار پخش ۴۲۰ دقیقه ارتباط زنده، ۱۵ گزارش تولیدی نیز توسط خبرنگاران شبکه خاوران مستقر در قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی در کاظمین تولید و پخش شد.

وی از زحمات ستاد بازسازی عتبات عالیات و حوزه هنری استان در برقراری موکب فرهنگی آل یاسین و استقرار قرارگاه گاه رسانه‌ای شبکه خاوران تشکر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه تولید ویژه اربعین حسینی از بخش‌های مختلف صدا، سیما و خبر شبکه خاوران به روی آنتن رفته است.

آینه دار با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی با هدف انعکاس عزاداری‌ها هیئت‌های مذهبی و کاروان‌های پیاده استان خراسان جنوبی در مشهد مقدس هم برای اولین سال مستقر شد گفت: در چهار روز استقرار قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد مقدس در ۳۳ ارتباط زنده تصویری و رادیویی بیش از ۶۲۷ دقیقه برنامه زنده در مشهد مقدس تولید و از شبکه خاوران پخش شده است.

وی ضمن تشکر از اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در استقرار قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد گفت: از ابتدای پخش این برنامه تاکنون ۱۸ نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی و ائمه جمعه استان در این برنامه حضور یافتند و بیش از ۲۵ گزارش تولیدی از حضور هیئت‌های مذهبی و کاروان‌های زیارتی استان خراسان جنوبی در مشهد مقدس تولید و پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از تلاش همکاران صدا و سیمای خراسان جنوبی و همه دستگاه‌ها و هنرمندان استان که در انجام این عملیات شبکه خاوران را همراهی کردند تشکر کرد.

بیشتر بخوانید   برداشت محصولات فرعی مرتعی در خراسان جنوبی ممنوع شد

در دهه پایانی صفر و در سالروز شهادت امام رضا (ع) بیش از ۱۴۰ هیئت مذهبی خراسان جنوبی برای عزاداری به مشهد مقدس سفر کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها