جشن عاطفه‌ها در ۱۰۴۳ پایگاه خراسان‌جنوبی برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت:یک هزار و ۴۳ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه های امسال استان برپا خواهد شد.

به گزارش “ پیام خاوران “ به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب گفت: پایگاه‌های این نهاد در روز پنج شنبه ۳۰ شهریور در میدان‌ها، معابر اصلی سطح شهرها و روستاها، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و ۳۱ شهریور در مصلاهای نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان این‌ که مراسم جشن عاطفه ها ۸ مهر در مدارس استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در آستانه شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود و ۱۰۵ هزار پاکت هم توزیع خواهد شد.

عرب با تاکید بر این‌ که جمع‌آوری کمک‌های مردمی مبتنی بر نیاز سنجی واقعی دانش آموزان انجام می شود، یادآور شد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس سطح استان کمک‌های جمع‌آوری شده بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.

عرب با اشاره به خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد به دانش آموزان نیازمند، افزود: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در رویداد شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: مردم نوعدوست استان و نیز خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید   صدور ۹۰ درصد کارت‌های ملی هوشمند در خراسان جنوبی

وی هم‌چنین با اشاره به جمع‌آوری ۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان در پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در سال ۱۴۰۱ افزود: ۱۰۵ هزار پاکت ویژه جشن در مدارس استان سال‌ گذشته توزیع شده‌ است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها