بزرگترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گران بهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد.

به گزارش” پیام خاوران “، مهدی دادگر در این پیام،  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت.متن پیام به این شرح است:

هوالحق

«دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند» امام خامنه ای (حفظه الله)

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری مردان و زنانی است که با برافراشتن پرچم خودباوری، خاک ایران زمین را از لوث متجاوزان به این مرز و بوم پاک کردند.

دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه‌ تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

بی تردید حادثه تاریخ ساز جنگ هشت ساله تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی همچون نگینی تابناک خواهد درخشید و چراغ راه ملت ایران در عبور از گردنه های سخت و پرخطر خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و همچنین ادای احترام به جایگاه رفیع جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم ایثارگران، سرافرازی همیشگی ملت بزرگ ایران و به ویژه همکاران صنعت برق خراسان جنوبی را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم

مهدی دادگر/ رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری نخستین «جشنواره ملی کاریکاتور کارآ»

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها