پیام فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع)به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) وقرارگاه عملیاتی شهید ناصری در پیامی هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان عزیز و ایثارگران گرانقدر به‌ویژه مردم ولایتمدار و بصیر خراسان جنوبی تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام سردارغلامعلی تناکی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام وقرارگاه عملیاتی شهید ناصری به این شرح است.

بنام خدا

«جلوه های زیبا وباشکوه هفته دفاع مقدس حاصل جان فشانی های مردان وزنانی است که در طول ۸سال دفاع مقدس وپس از آن در مقابل دشمنان دین ومیهن اسلامی خم به ابرو نیاوردند ومخلصانه تا پای جان ایستادگی نمودند» 

در آن روز‌ها، ملت ایران با الگوگیری از قیام عاشورا ومکتب اهل بیت (علیهم السلام) بویژه در برابر تجاوز آشکار دشمن تا دندان مسلح  ایستاد وچنان درسی به دشمنان داد که دیگر حتی فکر حمله و تسلیم مردم شجاع و با بصیر ملت ایران را هم به گور خواهند برد.

امروز به برکت حماسه جانفشانی‌های مردان با اخلاص ، تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)ایران اسلامی در اوج و بلندای عزت و اقتدار قرار دارد و به قول درست وصریح ایشان سختی ها را پشت سرگذاشته ایم و به قله نزدیکیم  و پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله‌های مجد و عظمت در اهتزاز است.

اینجانب هفته دفاع مقدس را خدمت خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان عزیز و ایثارگران گرانقدر به‌ویژه مردم ولایتمدار و بصیر خراسان جنوبی تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، برای ملت باعزت و بزرگ ایران اسلامی توفیق بیش از پیش وعاقبت بخیری مسئلت دارم.

همچنین برخورد لازم میدانم از همه شما سبز پوشان ولایت،بسیجیان دلاور و سربازان عزیزی که در برگزاری مراسم باشکوه ۳۱شهریور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ما را یاری نمودید کمال تقدیر وتشکر را داشته باشم.

بیشتر بخوانید   آسمان خراسان جنوبی بارانی می‌شود

ان شاءالله از سربازان مخلص و پادر رکاب حضرت ولیعصر (عج) باشید.

والسلام 

غلامعلی تناکی 

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام وقرارگاه عملیاتی شهید ناصری

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها