وجود بیش از ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، طول راه‌های استان را ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: از این میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر طول راه‌های روستایی استان است.

اسدالله جلال زاده در گفتگو با “پیام خاوران” اظهار داشت: تاکنون سالیانه به طور متوسط در استان ۵۰۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده سال گذشته این میزان به ۷۰۰ کیلومتر رسیده است افزود: تنها در ۶ ماهه اول امسال این رقم به ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: شعار ما گذر از یک هزار کیلومتر است یعنی باید این رقم به یک هزار کیلومتر در سال برسد.

جلال زاده با بیان اینکه با توجه به کویری بودن استان این امر یک حرکت جهادی بزرگ است تصریح کرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است.

وی طول راه های استان را ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: از این میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر طول راه‌های روستایی استان است.

جلال‌زاده با بیان اینکه در بحث دو بانده شدن محورهای استان طی دو سال اخیر حرکت‌های جهادی خوبی انجام شده است یادآور شد: در سطح استان آزادراه وجود ندارد اما در بحث بزرگراه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: افتتاح ۱۵۰ کیلومتر راه اصلی و باند دوم در طول یک سال، یک حرکت جهادی بزرگی است که در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی دو سال اخیر میزان دو بانده شدن راه‌های استان به ۸۰۰ کیلومتر رسیده است گفت: در دهه فجر امسال نیز خبرهای خوشی توسط همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی به رتبه ششم کشور در کاهش تصادفات و ایمنی جاده‌ها ارتقاء یافت

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها