عفو ۴۵ زندانی خراسان‌جنوبی با موافقت رهبر معظم انقلاب

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: ۴۵ نفر از زندانیان استان مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

به گزارش“پیام خاوران”  علی عبدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت مقام معظم رهبری ۴۵ نفر از زندانیان خراسان جنوبی به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) مشمول عفو قرار گرفتند.

به گفته مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی عفو این تعداد زندانی توسط اداره قضایی زندان‌های خراسان‌جنوبی به ادارات تابعه برای بررسی و اجراء ابلاغ شد.

عبدی ادامه داد: با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و اداره کل زندان ها چندین پرونده در کمیسیون عفو استان مطرح که با ۴۵ پرونده واجد شرایط موافقت و پرونده‌ها برای تصمیم نهایی به قوه قضائیه ارسال شد.

وی افزود: به مناسبت ایام ماه ربیع الاول و بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترمقام معظم رهبری ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۰ مهر ماه جاری با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم در سطح کشور موافقت کردند.

عبدی گفت: این عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات به درخواست رئیس قوه قضائیه انجام شده است و ایشان در در نامه خود، عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات را برای دوهزار و ۲۸۴ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، درخواست کرده بود.

انتهای پیام/۱۸۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آموزش زائران حج تمتع ۹۹ از طریق فضای مجازی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها