راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی فردا برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در روز جمعه ۲۱ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اعلام کرد راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی جمعه ۲۱ مهر در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

راهپیمایی در مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) به سمت میدان نماز برگزار می‌شود.

در متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی آمده است: عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است به زعم باطل خود از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. غافل از اینکه این اقدامات بزدلانه و وحشیانه نابودی این حیوان درنده خو  را تسریع خواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  از تمامی هم استانی‌های عزیز دعوت  می‌نماید در راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و محکومیت اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل که بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه هفته جاری(۲۱ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر استان برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید   اصلاح و رفع افتادگی شانه راه محور دیهوک- راور

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها