راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات مردم فلسطین 

راهپیمایی حمایت از عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی  امروز همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی با شکوهی خاص برگزار شد.

به گزارش  « پیام خاوران »،  همزمان با سراسر کشور در استان  خراسان جنوبی هم تظاهرات مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیسیتی برگزار شد.

امروز در استان  خراسان جنوبی و۱۱ شهرستان  آن ،مردم بر علیه رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم در بیرجند اعم از زن و مرد، پیر و جوان، طلبه و روحانی و دانشجو و دانشگاهی، بازاریان و فرهنگیان، همه و همه برگزار شد و مردم یکصدا و یکپارچه ضمن اعلام انزجار از استکبار و رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم کودک کش شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و حمایت خود از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی امروز در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر خراسان‌جنوبی و مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) به سمت میدان نماز برگزار شد.

در این راهپیمایی تاکید شد: عملیات ترکیبی و غرورآفرین گروه‌های مبارزفلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است به زعم باطل خود از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. غافل از اینکه این اقدامات بزدلانه و وحشیانه نابودی این حیوان درنده خو  را تسریع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید   تأمین سلامت مردم برای هیئتی‌ها یک اولویت است/توصیه‌هایی برای محرم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها