معابر ۵۰۴ روستای استان خراسان جنوبی آسفالت شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی طی دوسال گذشته گفت: از محل اعتبارات قیر اختصاصی به استان، معابر ۵۰۴ روستای استان آسفالت شد.

به گزارش  « پیام خاوران » ، قاسم تنها عصر امروز در دیدار بامدیرکل بازرسی خراسان جنوبی با تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی کشور با بازرس کل قضائی استان ،گزارش مختصری از اقدامات انجام شده، ارائه و اظهار داشت : قطعا کارها و پروژه های شاخصی که تاکنون توسط این نهاد در سطح استان انجام گرفته است با همکاری و همراهی دستگاههای نظارتی، علی الخصوص اداره کل بازرسی استان بوده است.

وی اجرای طرح نهضت آسفالت معابر روستایی طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را از جمله این طرح‌ها برشمرد و افزود : از محل اعتبارات قیر اختصاصی به استان، طی این دوسال معابر ۵۰۴ روستای استان آسفالت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته روستا و عشایر ۱۱۴ پروژه در حوزه عمرانی و مقاوم سازی و بازسازی مسکن روستایی در استان به بهره برداری رسید.

تنها با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در هفته روستا و عشایر در سال جاری در حوزه بازسازی و مقام سازی مسکن روستایی اظهار کرد: در طول این هفته در این حوزه ۱۰۰ پروژه به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه منابع بانکی و آورده متقاضیان در این پروژه‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال است افزود: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در این بخش به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بیرجند، قاین و درمیان است.

تنها با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده بنیاد مسکن استان در هفته روستا و عشایر در حوزه عمران روستایی گفت: در این حوزه در مجموع ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال داشته است.

بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت گازخراسان جنوبی خبرداد / اجرای۱۰هزارمیلیاردتومان پروژه گازرسانی درخراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در این حوزه مربوط به خوسف و درمیان بوده است.

حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی  نیز طی سخنانی به ارائه مقدمه ای درباره فلسفه وجودی حساب ۱۰۰ امام (ره) و خدمات، اقدامات و اهداف این حساب پرداخت.

بازرس کل قضائی استان نیز طی سخنانی اظهار داشت : سیاست دستگاههای نظارتی و مشخصا قوه قضائیه و سازمان بازرسی، حمایت و همراهی تمام مدیران دستگاههای اجرایی در انجام تکالیف و برنامه هایی می باشد که مدنظر دارند.

رحیمی عملکرد بنیاد مسکن در جذب اعتبارات قیر رایگان و آسفالت معابر روستاهای استان را مطلوب ارزیابی نمود.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها