تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزار حلقه انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: در شش ماهه نخست امسال یک میلیون و ۸۷۶ هزار و ۱۰۲ حلقه انواع تایر رادیال سواری در طرح و سایزهای مختلف از اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در این کارخانه تولید شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمدحسین زینلی در بازدید مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از کارخانه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رشد تولید و مهار تورم اظهارکرد: تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی های لازم جهت تحقق منویات معظم له در این کارخانه انجام شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز کشور به تولید انواع تایرهای با اندازه رینگ ۱۶ اینچ و بالاتر که تا چند سال پیش عمده نیاز کشور به این نوع تایرها از طریق واردات تأمین می گردید این شرکت در شش ماهه امسال موفق گردیدسهم تولید این تایرها را در سبد محصولات شرکت به ۴۴درصد برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ازنظر حلقه ای ۱۴درصد و ازنظر وزنی ۱۷درصد افزایش تولید داشته ایم.

مدیرعامل شرکت کویرتایربه افتتاح خط ۱۴ هزارتنی انواع تایرخودروهای شاسی بلند در شهریور ماه امسال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه، ظرفیت تولید کارخانه به ۴۵ هزارتن در سال افزایش یافت.

زینلی با بیان اینکه درحال حاضر ظرفيت پروانه بهره برداری شرکت به ۴۵ هزارتن انواع تاير در سال می رسد تصریح کرد: درمدت یاد شده ۳۸ طرح و سایز مختلف از رینگ ۱۳ تا ۲۰ در این کارخانه تولید شده که از این تعداد ۳ سایز و طرح برای نخسین بار در کشور بوده است.

وی دریافت لوح تقدیر مدیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند و تامین اجتماعی شهرستان بیرجند در راستای صیانت از نیروی کار و همچنین ارتقاء جایگاه فرهنگ ایمنی در عرصه کار وتولید، دریافت لوح و تندیس سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه خراسان جنوبی را از جمله افتخارات کسب شده در ۶ ماهه نخست امسال برشمرد.

بیشتر بخوانید   " طاق بیست" در نمایشگاه صنعت ساختمان بیرجند 

مدیرعامل شرکت کویرتایر دریافت لوح و تندیس نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت از سوی استاندارخراسان جنوبی، دریافت تندیس زرین سه ستاره همایش ملی ساخت ایران و دریافت لوح و تندیس بنگاه سرآمد در امر مهارت آموزی از سوی اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی را از دیگر دستاوردهای کسب شده در مدت یاد شده اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات خراسان جنوبی هم از شرکت کویرتایر به عنوان یکی از صنایع بزرگ تولید کننده صنعت لاستیک کشور و از افتخارات استان خراسان جنوبی که نقش بسزایی در اشتغال ، اقتصاد استان، صنعت و خودروسازی کشور دارد یاد کرد.

علی محدثی نژاد با تحسین افتخارات و دستاوردهای حاصل شده دراین کارخانه گفت: تحریم ها و مشکلات تامین مواد اولیه ، قطعات و… نتوانسته درجریان روند تولید این کارخانه خللی وارد کند و مدیربت و کارکنان آن این موقعیت ها را به فرصت تبدیل نموده و با استفاده از توان و دانش نیروهای بومی و داخلی سازی دستگاه های تولید و بکارگیری تکنولوژی، موفق به تولید انواع لاستیک و همچنین بی نیازی این صنعت در تامین قطعات و دستگاه از سایر کشورها شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها